Водна аеробика




Водна аеробика (аква аеробика) е вид аеробика, която се изпълнява в басейн с дълбочина от 1.20 до 1.80 м. Представлява комплекс от упражнения, подходящи за всяка възраст и съобразени с индивидуално спортно ниво. Водната аеробика съчетава фитнес, пилатес,бойни изкуства, джогинг, плуване, каланетика.

Предимства на водната аеробика:
• не натоварва ставите- 80% от теглото на индивида се поема от водата
• укрепва сърцето и увеличава притока на кислород към мускулите
• съпротивлението на водата тонизира мускулите и те извършват по-голяма работа.
• добър начин да се свалят излишните килограми, да се стегне и извае   фигурата.
• подходяща за хора с травми, болки в кръста, дископатии, дискови хернии,разширени вени,слаба мускулатура, застоявания.

Водната аеробика се препоръчва на бременни. Може да се посещават тренировки от началото до края на бременността. Чудесен начин да се поддържа форма, а тялото да се възстанови по-бързо след раждане. Упражненията за бременни не натоварват кръстно-поясната и коремната област.Набляга се на проблемната част при бъдещите майки-гърба, както и крака-вътрешна, външна и задна част на бедрата, глутеуси, ръце- бицепс, трицепс, рамена. Застоявания и схващания се повлияват от аква аеробиката, а най-благоприятната поза за бебето във водата е по корем.
 

За записвания и допълнителни въпроси на телефон 0884/ 339 818 - Боряна Маринова

*** Гостите на хотел "Панорама" имат възможността да се насладят на курса по водна аеробика безплатно!!!